Dec 13, 2009

weDdiNg aNnE

sbnar daqh byk hari aku x sehat.. sakit prot yg bkn kepalang....
tp sbnarnya tujuan aku tulis ni bkn nak cita pasal tu.. tp aku nak cita pasai wedding kwn aku anne...
smlm hari jumaat mlm.. anne telah melangsungkan majlis perkahwinan di dewan centrum setiawangsa, kl..

act sbnarnya.. aku tgh dok surf net.. dlm kol 5.15pm time tu... aku saja2 la bkk page anne.. ya Allah aku tlupa... hari ni kenduri anne... teros aku call jaja.. tanya dia p x? then dia kata dia pg... fuh lega 1 bab...

masuk bab ke 2... nak pujuk bie pegi.. time ni bie kat office lg... sbnarnya aku tau bie sgt letih... tp aku mcm nak jgk dia temankan aku.. aku pujuk pnya pujuk.. last2 dia setuju... heheh... thanx my dear bie... luv u MMMmmmmuuuAaaaa xxxxxxXXXxxx....

dlm koi 8.05pm aku receive call dr jaja ckp dia dah nak smpai... aku pun gerak ke sana ... jaja tunggu aku di petronas dkt setiawangsa sbb aku x tau nak pg.. around koi 8.30 kot km smpai... dah smpai2 nak cri jln nak masuk plak... hahahah... dah jdk 1 hal... x jmpa .. dah la jaja 6 mth pregnant.. sian dia....

pendekkkan cita... the wedding was great.. cuma nak amk mknan ja kena Que pjg sket.. yg lain perferto... anne pakai baju putih... tema color hijau lumut n purple... combination color yg cntek... huuh..... the food sedap jgk.. door give dia sgt cute.. dlm kotak pjg.. ingat kan apa.. bukak2 rupanya roll cake... its a great idea.. cal dia besar tau... bkn small pieces yg slalu org bg time kenduri.. its 1 roll pjg...

hrm around 9.45pm ktorg chow blk... i still having fun walaupun terpaksa menahan sakit prot yg melampau...

p/s soryy teman2.. gmbar belom ready sbb guna camera jaja.. camera aku tertinggall... wakakaka... tunggu jaja bg nanti k...

No comments: