Mar 11, 2009

jalan cari makan..

huhu..

smlm sblm blk keja.. hubs text aku ckp dia nak p kajang... pstu aku ckp kat dia.. jom la p skali... mula2 dia kata x yah la.. dia nak p tros pas blk keja... ok xpa la.. aku pun tros blk umah... then otw blk umah dia call dia kata x jdla pg sorng.. kita p dua la. wahahaha... smile panjang la aku.. huhu jejalan la katakan...

then dalam kol 8.30 kiteorg ger ke kajang... naseb jln x jem.... hubs nak jumpa kwn dia sbnaqnya... pas jumpa kwn dia dekat area stadium kajang kiteorg ger g mkn mee bandung muar dkat D'Muar restoran dkt kajang.. ya ampun dah lama aku x mkn sini...

haaaaa mengimbau kenangan lama .. time hubs dok d kajang... di kajang ni best sbb byk choice of food n restaurant.. u nak mkn apa... mcm2 ada.. and sedap2 plak tu... huhu kat KL ni susah nak cari... byk indon food...

to all aku sgt recommend mee bandung muar kat sini mmg yummy... dia dkt dgn Hospital sentosa kajang.. nama restoran dia D'muar..

ok la... itu saja for today... daaa...

No comments: