Oct 17, 2009

sedih bercmpur gembira

In between happines ada jgk rasa sedih.. sedih tpaksa tinggalkan all the sweet memories dkt IIUM... IIUM buddies sgt great. susah nak dpt buddies cm tuh di alam pekerjaan ni... weh emo sgt nih..nak cry..

dulu kita sma2 lunch, lepak minum.. sma2 lepak hs square,hs cafe..
hangout sma2.. ovrnite luar. lepak petrol stesen borak2 smpai pg...
lepak convest hill..time nak exam sumer panik cr notes, toyol n etc.
sumer my iium buddies miss u lotzzz..

di zaman matric..
tersangatla byk kenangannya...
nuri,wan, ain, bedot, aredah, moon, anne, jaja, liza, mimi, ejah, masy, ( sumer nilah rakan2ku dikala susah dan senang) ingat x kwn2 kiter sewa keta g overnite.. merayau lepak bb, lepak petrol stesen, lepak kedai mamak n byk lg.. tersgt happy time tuh.. wlaupun sumer nakal2 tp alhamdulillah sumer dapat grad dengan jayanya..

di zaman main campus..
wah ini sgt byk ok.. tp yg sgt terpahat dimnda aku time with my luv nad and clah..
nuriez,alif and izzue.. adk2ku.. clah, juju, lin and intan

tak tergambar betapa indahnya zaman ini..

nad u alwaiz be my side... support me... n clah although we know dah time kte nak abes blaja but we still in touch n gurrlldixx til now... really luv both of u..

hani.. ko slalu tlg aku.. ko slalau teman aku mkn.. ko teman aku berborak.. hope we will be fren forever

nuriez my best buddies ever.. aku tersgt sygkan hg nuriez.. hg bersama dgn aku since my 1st day aku d matric.. ingat x time dulu kita slalu kuaq sama2 p shopping, lepak2 buang masa.. krabat bas p town.. huhu.. lepak umah aku..

ima, adk ina, bobosh... ha.. mrk bertiga ni mmg la rock... tp aku close dgn depa ni time dah 3rd yr.. tp mmg cool n besh kwn ngan depa ni.. ngan bosh kejap ker sbb dia grad dulu.. so tinggalla aku ima n adk... weh ingat x kiter mkn sama.. g men bowling.. g karok ngan ruby... huhu ruby mmg rock la... tp mmg besh.. depa ni pun byk tlg aku... lg pun depa ni byk 1 class ngan aku.. ina aku slalau pinjam notes dia sbb dia pnya notes organize... ima ingat x class pernting.. huhu.... sama2 ponteng kiter kuar jln2.. wkakak.. jahat giler siot....

alif, izzue n nuri.. ha yg ni yg paling besh.. depa ni kwn gila2 aku.. km slalu hgout sma2.. g bekelah la.. g lepak luar la.. konvoi la.. lunch sma2.. minum sma2.. n one time tertangkap cintan plak ngan aliff ni.. tp x lama both tersedar dr khayalan.. we break off and be frenzz till now... aku tersgt enjoy dgn depa ni.. even dpa if ada prob ka kita mesti sama2 tlg..weh izu ingat x nuri penah jatuh dengan motor hg.. wakakak lawak gila..nuri pantang di usik.. muka merah menyala.. tp syg nuri x lama dengan kita kan??? sedih sgt bila dpt tau yg nuri terpaksa tangguhkan study dia.. so lepas pd tu.. four of us dah become slow.. skrang masing2 dah keja.. aku d senate house, izu pegawai tadbir di kuantan, aliff am bank kl, nuriz S&J b'worth..

all of us dah lost contact about 1 yr.. tp time convo ni dah satukan km blk... ya Allah sgtla happy bila 1st nmpak muka aliff.. time tu dia tgh jln ke hall aku tgh drive nak carik paking.. dlm keta aku jerit alifff.... then mama kata dia mana nmapak dr luar...wakakak.. cm bodoh plak aku.. sbb cermin keta aku gelap yg sgt org luar mmg x nmpak...huhuh.. then jln g hall jumpa aliff kat tangga.. pnya excited aku...
pas 2 masuk hall jmpa izu plak.. ya Allah seronoknya.... three of us bersma kemana2 smpaila blk... mak ayah kte org ikut jer... wakaka cm klakar plak... kan best if nuri ada sama grad ngan kita... uhukhuhkhuk... so jd nya gmbar convo aku asik dgn mamat 2 org ni jer...

kuar jer dari dewan aku nmpak ain... excited nya aku.. jerit ain!!!!! peluk dia smpai terjatuh topi dia.. basah abes.. sian dia.... sorry sgt ain.... sirius happy.. then jmpa plak wan haryana... wan dah kurus beb... really suprise... yg aku x jumpa time tuh.. bdot, n masy...


siriusly aku nak gtau b4 this x rasa pun sedeih cmni padahal aku dah abes blaja hmpir sethn.. tp lepas ja convo ni rasa dia smcm... esp bila gathered blk kwn2 lama... sedih sgt...

zaman nak huhahuha dah abes... siriusly teman2 ni antara sbb aku takut nak kwen cepat.. sbb aku takut aku akan hilang teman2.. aku dah xleh hangout till nite.. huuhuuh.. tp skang pun bile dah keja aku dah x hngout lg.. blk keja mlm letih.. smpi umah tros tdo... life yg sgt bosan..

n antara sbb aku sedih sgt ialah dulu aku trsgtlah nkalnya... tp finally aku n best2 buddies aku dapt grad dgn cemerlang.. and most of my best buddies dah keja... ALHAMDULILLAH...

bak kata aku, x nyesal nakal dulu2 sbb ada jgk kenangan.. if baik sgt xder la apa nak diceritakan!!!!!

to all my best buddies aku tersgt sygkan kalian.. terima kasih atas support korang selama ini.. teman aku dikala aku susah dan senang.. i'm nothing without all of u...

MAY ALLAH BLESS ALL OF US...
dpat keje baik2.. teman2 korang jgn lupkan aku ok... bila ada berita gembira dan sedih khabarkan lah pd aku ok...

aku minta ampun maaf jika aku ada salah slap sepanjang perkenalan kita... aku sgt bersyukur pd tuhan krn kita dipertemukan...

kpd yg saya terlupa nak mention the name sorry.. but i really mean for all my IIUM buddies...

No comments: