Oct 18, 2009

robe return

Td g return robe kat uia... pas amk clah d terminal g amk jubah d umah then trus gerak ke uia.. ,masuk je gate uia.. terkejut aku ingatkan ada convo session yg belom abes ag.. sbb ramai org yg pakai robe jln kat uia siap bwk bunga lg... rupa rupanya saja drang amk gmbar b4 return the robe.. ingatkan hri ni dah x ramai.. tp suprisingly rupanya ramai jgk...
time nak paking jumpa jaja.. then 3 of us gerak skali.. jln la nek tangga kat CAC... tiba ada pakcik ni tegor kasut aku.. dia kata lawa kasut.. aku x tau nak response apa.. dia perli ka mmg dia puji kasut aku lawa... wakakak klakar la plak... aku pakai biasa ja x budget cam ramai org rupanya2 ramai.. agak malu di situ,,, jln nak g return robe jumpa rahmat, hafez n the gang dok beposing.. apa lagi.. since haro convo hari tu x sempat so join la derang... tp x lama jap jer.. pastu trus g collect gmbar n return robe... dlm kol 1 gerak blk.. hantar clah g umah bob then blk umah tros tdo.. huhuh


with jaja (4mth preg) n clah

time nak return robe

ni la kasut yg aku ckp tu.. ni with great historian my classmates since matric...


semua pun nak return robe

2 comments:

maimanas said...

kasut apa u pakai babe?

aidamanas said...

huhuh tgk la dkt fb