Oct 27, 2009

....

sbnar nya kan.. dah beberapa hari aku rasa x sedap bdan.. aku mcm nak pitam ja.. rasa mcm bumi berpusing2.. over x ayat aku.. tp serius... aku rasa ni mesti sbb low blood preasure...

smlm aku telah missing 1 day.. aku off h/p aku the whole day sbb aku mc.. aku xnak org office kacau.. sbb depa suka kacau aku time aku cuti n mlm2.. nak itu la nak ini la.. so aku pun off hp 1 whole day..

rupa2nya.. nad n clah dah kelam kabut carik aku...
ya ampun kesian depa.. ingat smthing happen dkt aku.. sorry makngah n makcik...
luv u ollsss...

ok la aku nak blk dah.. hari2 blk lmbat.. apa nak jdi ni..

photo of the day...

angah u will not miss me sbb yong akan letak gmbaq yong hari2 biaq hg muak. wakakakak...

2 comments:

maimanas said...

cee...nk tunjok tudung baru la tuh..

hang kn mmg gila camera
haha

da buat pregnancy test ka?
kakaka

aidamanas said...

weh jebon btoi la hg ni..... wahahah hg dah x sbaq nak jdk auntie ka? wakakak....